085 060 5558 | Ma - Vrij: 9:00 - 18:00 | Za: 9:00 - 17:00

Blog Archives

Kan ik ook een halve dag huren?

| 06/05/2024 |

Ja dat kan, maar u betaalt altijd minimaal het dagtarief.

Continue

Wat kosten extra kilometers?

| 24/04/2024 |

Als u extra kilometers rijdt dan wordt per extra kilometer een tarief van € 0,25 ct in rekening gebracht. De verrekening hiervan vindt achteraf plaats.

Continue

Kan ik voorkeur aangeven voor een bepaalde auto?

| 24/04/2024 |

Ja, dat kan, daar zullen wij dan ook rekening mee houden. Wij kunnen helaas niet garanderen dat u altijd deze auto krijgt. Dit heeft te maken met onverwachte uitval of te laat terugbrengen van de betreffende auto. Wij behouden altijd het recht voor u een gelijkwaardig alternatief aan te bieden.

Continue

Mag ik naar het buitenland met de huurauto?

| 23/04/2024 |

Ja, u mag naar het buitenland (binnen Europa) met onze huurauto’s.

Continue

Wat moet ik doen als ik schade heb?

| 23/04/2024 |

In het geval van schade belt u zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 24 uur, iZi Huren op 085-0605558. Bij schade dient u altijd een schadeformulier in te vullen. Hett schadeformulier moet u zo volledig mogelijk invullen en inleveren met een kopie van uw rijbewijs erbij. Verzamel ook getuigenverklaringen door het noteren van […]

Continue

Heb ik recht op 24/7 pechhulp?

| 23/04/2024 |

Ja, u heeft recht op pechhulp in Europa via de ANWB alarmcentrale. Kunt u niet verder met het voertuig, dan krijgt u een vervangend voertuig voor de duur van uw huurperiode. U kunt de ANWB Alarmcentrale bereiken op telefoonnummer 088-2692888 (vanuit Nederland) of 0031-70 3 14 14 14.

Continue

Hoe lever ik mijn huurauto in?

| 23/04/2024 |

Tijdens openingstijden zijn wij aanwezig. Levert u het voertuig buiten openingstijden in, dan kunt u het voertuig voor de deur parkeren en de sleutels in de daarvoor bestemde sleutelkluis deponeren. Let op dat u verantwoordelijk voor het voertuig blijft totdat een van onze medewerkers deze heeft ingenomen.

Continue

Is mijn huurauto verzekerd?

| 23/04/2024 |

Elke auto bij iZi Huren is WA + Casco verzekerd. Dit geldt ook voor de inzittenden.In het geval van schade is er een standaard eigen risico, wat tegen een meerprijs verlaagd kan worden. Wilt u meer weten? Kijk dan in onze algemene voorwaarden die op de website te downloaden is.

Continue

Hoe betaal ik mijn huurauto?

| 23/04/2024 |

U betaalt uw huurauto bij het ophalen van de auto. U betaalt dan het voorschot huurbedrag incl. evt. extra opties en het gekozen borgbedrag. U kunt dit bedrag betalen via iDeal, bankoverschrijving, pin, credit card of contant. Als de auto weer terug komt, wordt de eindfactuur opgemaakt. Evt. extra kilometers en of huurdagen worden dan […]

Continue

Moet ik de huurauto met een volle tank terugbrengen?

| 23/04/2024 |

Ja, u krijgt het voertuig volgetankt bij ons mee en u dient er zelf voor te zorgen dat deze volgetankt weer ingeleverd wordt.

Continue
WhatsApp chat